vineri, 9 decembrie 2011

Cutie pictata

Terapia ocupationala - redescoperita de curand, face minuni. Si nu, nu am aplicat-o pe copii ci pentru noi insine, corporatistii. Recunoastem ca nu mai avem inspiratie, ca ne-am pierdut increderea in noi prin forjare si nu mai stim cum sa ne castigam independenta. Avem si noi dizabilitatile noastre de oameni mari...

Ca urmare, pentru a regla tulburarile senzoriale , emotionale si sociale, am scos de sub pat acoarelele uscate si am inceput sa combinam culori pe o cutie.

Pentru a nu fi acuzate de naivitate si lipsa de talent - confirm - cutia de mai jos e pictata de noi, la 28 de ani si reprezinta rezultatul pansarii cu culoare dupa o banala si scarboasa zi de lucru:








Cutia magica si-a facut efectul , am ras ca la gradinita  si seara a devenit naiva ca un fulg.

Si mai visam si cu tenta de tempera diseara!


4 comentarii:

  1. Trebuie sa incerc si eu asta, dupa o zi de munca plina de energii negative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg de ce sunteti incarcate de energii negative dupa o zi de munca. Munca innobileaza, deci ar trebui sa ofere satisfactii si bucurie daca ceea ce faci, faci cu pasiune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi frumos ca toate zilele de munca sa fie frumoase si pline de pasiune. Dar din cele 365 de zile ale anului, macar odata ti se intampla sa nu fie totul roz. Sau mai stii, poate Anonim este printre cei foarte, foarte norocosi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar tot culori reci s-au folosit...oricum, frumos si relaxant....banuiesc

    RăspundețiȘtergere