vineri, 16 decembrie 2011

Decoratii de Craciun


Initial am pregatit nucile si cateva conuri ramase de anul trecut ..nucile se vopsesc pe o parte sse lasa la uscat 5 minutele dupa care se vopsesc pe cealalta parte .

Avem nevoie de nuci si spray colorat.il gasim la orice supermarket in preajma sarbatorilor si costa aproximativ 10 ron tubul (exista auriu, arginit si cupru..culoarea va este indicata de capac)








Pasul urmator a fost uscarea fructelor .
Din documentarile de pe internet am inteles ca fetele usuca fructele ba in cuptor ba pe calorifer .
Am zis sa incer si eu ..iata si rezultatul





Pentru impodobitul fructelor avem nevoie de cuisoare ..la supermaker am cumparat de 2 Ron si cred ca voi folosi ceva anisori de acum incolo asta daca vinul fiert cu cuisoare nu ma tenteaza.




Scortisoara bete o gasim la MegaImage..si se iau cate 2-3 betigase si se leaga cu o fundita frumoasa.

Se aseaza toate decoratiuniile de mai sus pe o tava frumoasa (eu am folosit-o pe singura gasita in casa) si Voila Deocratiunea de Craiun pentru o masa fruptuoasa in familie este gata .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu